Feil oppdaget på pristjenesten.
Incident Report for Statusside Brødrene Dahl
Resolved
Vi har verifisert at problemet med pris er løst, alle priser er tilbake i nettbutikken som normalt. Det blir gjort endringer på en bakenforliggende nattjobb som skal bidra til at dette ikke skjer igjen for fremtiden.
Posted Dec 22, 2022 - 12:51 CET
Monitoring
Feilen er nå korrigert. Det vil fortsatt være sporadiske varer uten pris men de vil dukke opp fortløpende innen de neste 60-90 minuttene. Vi overvåker hendelsen i påvente av en endelig bekreftelse på at saken er løst.
Posted Dec 22, 2022 - 10:08 CET
Update
Feilen er identifisert og vi har oppdaget problemer med den bakenforliggende pristjenesten som gir oss prisgrunnlaget. Det jobbes med å løse saken, estimert tid for feilretting er innen kort tid. Vi kommer tilbake med mer informasjon.
Posted Dec 22, 2022 - 09:15 CET
Identified
Vi har identifisert en feil ved henting av pris på dahl.no. Mange kunder vil kunne oppleve at de ikke får pris i nettbutikken og dermed ikke får handlet. Teknikere jobber med å undersøke saken og vi kommer tilbake med mer informasjon så snart vi vet mer. Vi beklager dette.
Posted Dec 22, 2022 - 07:30 CET
This incident affected: dahl.no (Bestilling, Pris).